خانه اندیشه : فرصتی جهت حل مسایل آموزش عالی کشور

رییس مرکز مطالعات راهبردی آموزش عالی ضمن تشریح جزئیاتی از طرح تاسیس خانه اندیشه در خصوص ضرورت توجه به ظرفیت اندیشه ای نخبگان در حل مسایل کشور توضیحاتی ارایه نمود.

به گزارش روابط عمومی مرآ، دکتر محمد حسین امیدخدا با اشاره به اهداف تاسیس خانه اندیشه بیان کرد: خانه‌ی اندیشه، مجموعه‌ای است که با هدف تحلیل و بررسی مسائل و چالش‌های کشور به ویژه در حوزه‌ی نظام آموزش عالی تشکیل شده است. وی افزود : ایجاد بستر مناسب برای نظریه پردازی و تشویق اندیشمندان به اندیشه ورزی خلاق در رابطه با مسائل کشور ، بهره گیری از ظرفیت فکری نخبگان دانشگاهی جهت حل مسائل نظام آموزش عالی وحمایت از ایفای نقش مشورتی و تصمیم سازی توسط نخبگان از جمله مهمترین اهداف تشکیل این مجموعه می باشد.

دکتر امیدخدا در ادامه برگزاری میز‌های تخصصی در خصوص مسایل مهم کشور و بویژه نظام آموزش عالی، برگزاری مسابقات اندیشه ورزی و برگزاری رویداد‌ها، همایش‌ها و پویش‌ها را از مهمترین برنامه های خانه اندیشه دانست؛ ایشان در ادامه همکاری نخبگان دانشگاهی از جمله اساتید و دانشجویان را شرط مهم موفقیت طرح دانسته و در این راستا از کلیه فرهیختگان دانشگاهی جهت همکاری با این مجموعه دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است خانه اندیشه مرکز مطالعات راهبردی آموزش عالی در سه بخش گروه علمی ، باشگاه پژوهشگران و باشگاه رسانه از میان اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی دعوت به همکاری می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مرآ به نشانی maraa.ir مراجعه نمایید.

ایمیل
تلگرام
واتس آپ
لینکدین
فیسبوک
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی